donderdag 10 februari 2011

IRONMAN 70.3 Wiesbaden


Stond nog niet op mijn blog. In augustus is de IRONMAN 70.3 in Wiesbaden het tussenstation naar een Full IRONMAN. Train gedoseerd maar wel hard op dit moment. Vooral het zwemmen gaat erg goed, minder is de zoektocht naar een fiets die ik nog steeds niet heb. Sleutelwoord in mijn zoektocht naar een fiets zal wel geduld zijn. Gelukkig vind ik voldoende inspiratie om mij heen, dank aan degenen die het betreft.

Een 1e sponsor heb ik gevonden, nota bene mijn eigen werkgever Atos Origin. We gaan gekoppeld aan de sponsoring een inzameling houden voor de Livestrong foundation. Intern wordt er veel reclame voor gemaakt, maar wil deze publiciteit voor iedereen toegangkelijk maken.

Nog 8 weken en dan wacht misschien toch wel mijn grootste uitdaging, de Rotterdam marathon. Vorig jaar heb ik veel geleerd en dat moet mij nu voordeel brengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten