woensdag 24 november 2010

IRONMAN in Tempe, wat een ervaring!!

Nou we zijn er weer uit Tempe Arizona en wat een vet kewle ervaring was dat zeg. Ik heb enorm genoten van de hele sfeer en natuurlijk de race. De dagen voor de race is er van alles te doen bij de expo en kunnen de atleten zich inschrijven. Op 'raceday' is het vroeg opstaan omdat het al om 07.00u begint. Onvoorstelbaar te zien hoe deze mensen, soms groter als dat ik ooit was, bij elkaar in het water liggen wachtend op het start kanon. Gedurende de dag konden we mijn zzwager Jose een flink aantal keren goed voorbij zoen komen en heb ik veel foto's gemaakt. Later ben ik naar de finish van de professionals gegaan wat ongelovelijk was. Mijn zwager heeft het in 10 uur en 16 minuten gedaan, onvoorstelbaar goed.

Geinspireerd door alles en met mijn doel van 2012 in het achterhoofd heb ik mij vandaag ingeschreven voor een 1/2 IRONMAN op 14 augustus 2011 in Wiesbaden, Duitsland (1.9km zwemmen, 90km fietsen en een halve marathon rennen). Het beloofd dus zeker een sportief 2011 te worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten