vrijdag 9 april 2010

Nog 2 dagen, dan is het zo ver!!

Nou nog twee dagen, dan is het zo ver. Ik had nooit gedacht dat het zo ver zou komen, maar nu ben ik er helemaal klaar voor. Zaterdagavond vertrek ik naar Rotterdam waar ik zondag hoop een heel bijzondere prestatie neer te zetten. Ruim 42 km rennen, wat een eind zeg!! Ik heb goed getraind en denk het aan te kunnen, al weet ik zeker dat het zwaar gaat worden, zeker de laatste kilometers. Nu maar hopen dat ik een goede dag heb. Ik hou jullie op de hoogte. Ben bezig een twitterpagina te openen waarop ik berichten kan zetten.

1 opmerking:

  1. Woooo Hoooo....YOU CAN DO IT!!!!!!!!!!! Veel plezier en heel veel GOOD LUCK!! We zullen je volgen. SMS berichten kunnen alleen op Nederlandse Nummers... ;0( Ik zal met Mama SMS-en die dag denk ik, dat kan ook....doei!! Kus en hug van ons allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen