vrijdag 10 september 2010

What it takes!!


De afgelopen jaren zijn heel wat grenzen verlegd door mij. Sommigen werden onhaalbaar geacht, maar met het uitlopen van de Rotterdam marathon bewees ik het tegendeel. Het knaagt al een tijd maar nu heb ik toch echt mijn besluit genomen. Ik ga trainen voor de Ironman. Naast het hardlopen was ik al begonnen met zwemmen, dus redelijk op weg. Ik besef me heel goed dat er flink geinvesteerd moet worden, ik zal meer en meer moeten gaan trainen. Deze reis begint met het zoeken naar hulp. Het voorbereiden voor de Rotterdam marathon heb ik helemaal alleen gedaan, maar dat kan nu echt niet. Goede begeleiding, sponsors, nieuwe vrienden en familie, ik ga jullie allemaal nodig hebben. Over twee weken wacht mijn eerste challenge. Texel halve marathon onder de 2 uur!

4 opmerkingen:

  1. Go for it. Succes met trainen. Klinkt in elk geval erg heftig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zal er natuurlijk voor je zijn, aanmoedigen waar ik kan en je moed en lef inspreken waar dat op enig moment mocht ontbreken... al geloof ik dat je, nu je je dit doel gesteld hebt, vastbesloten bent van je eerste race een super ervaring te maken. Geniet van alle voorbereidingen en inspanningen. We gaan het meemaken! Mams

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ironman? Denk toch wel dat je even moet nadenken wat dit allemaal met zich meebrengt en de uren en dagen die je er aan spandeerd met je training. Bovendien kost het dikke poen ook nog.Vandaag is de ironman in Madison, en er doen over 2500 mensen mee. Ik ben niet tegen de ironman competition, maar denk wel eens dat het teveel inspanning is voor iemand. Kijk maar eens naar Jose wat allemaal gebeurde tijdens zijn race in Hawaii waaraan hij bijna kapot is gegaan en in het ziekenhuis terecht kwam vanwege uitputting. Wat een lol zeg!Dit is niet gezond natuurlijk en kan kwalijke gevolgen hebben lichamelijk. Dus als je deze beslissing wel gaat uitvoeren, denk aub ook aan jezelf en je toekomst. Hoor wel van je.

    Love, Papa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heh Gert,
    Heel veel geluk en we zien je in November. Kun je eerst even een Ironman meemaken vanaf mijn kant (de supporter kant) en dan krijg je zo de smaak te pakken denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen