vrijdag 30 oktober 2009

Ingeschreven voor Rotterdam (11 april 2010)

Vandaag heb ik me ingeschreven voor de Fortis Marathon te Rotterdam op 11 april 2010. Dit betekend dat ik mijn training aan ga passen. Nog langere duurlopen en interval trainingen zijn nodig om goed voorbereid te zijn voor de afstand van 42 km. Ik heb geen flauw idee of het uiteindelijk gaat lukken maar de wil is er. Trainings schema's liggen klaar om te starten na 10 januari, dan loop ik eerst nog de halve marathon van Egmond.

2 opmerkingen:

  1. WOOOOO HOOOOOOOO!!!!!! Go gert...YOU CAN DO IT!!!!!!!!! Hartstikke leuk hoor. Ben erg trots op je. Ik moest vandaag lachen toen ik een liedje hoorde dat deed me aan jou herinneren. Ik zal het naar je opsturen via youtube dit weekend...ga zo door jongen...prima!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Gert

    Nou, het gaat er dan nu bij jou ook van komen.
    Lopen ... lopen en... nog meer lopen en wat voelt je lijf dan goed!!! Ik zal ongetwijfeld als supporter weer van de partij zijn en langs de kant de aanmoedigingen laten horen.
    Ben supertrots op je!!!!

    Liefs van mams

    BeantwoordenVerwijderen